Tuesday

Vart lite sovmorgon idag det är alltid skönt =) alarmet ringde på min iphone 4 vid 9, jag glömde tillägga det igår att min telefon som gick sönder var en 3gs men när jag skulle hämta ut min nya hade dem uppgraderat den, tackar tackar!

Vart en kopp kaffe sen gick jag ut på en promenad! känns att våren är på G, det gillar vi!

Frukost
- Fruktgröt med hallon och blåbär
- apelsinjuice

Eftersom jag jobbar kväll idag så vart det en löprunda ner till klubben och sen intervall på säcken! Vart att nöta och gå igenom det Jonas och jag körde igår, när ja sprang hem vart det intervalllöpning!

Lunch
-Köttfärsås med kidney bönor och färska champinjoner till det långkornigt fullkornsris

Annars har det blivit att sitta och klicka på datorn och mosa telefonen full med music så man överlever kvällen på jobbet, är så otaggad. hade gärnat tränat ikväll, kroppen är i bra skick och träningen går fruktansvärt bra! men men cash is king! så är det.
Läste också  på www.MMAnytt.se att Chris Leben ska möta Wanderlei på UFC 132, kommer bli en grym match och tror och hoppas att Wanderlei slaktar Leben!
 
Kvällsmålet
-samma lika som lunchen!

Hoppas alla får en bra kväll och mitt tips för dagen är att gå ut och njut av att inte frysa =)


Dessa tröjor hade mina vänner som kom och såg min match i karlstad =) fick en t-shirt av dem =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0