onsdag!

Igår var en tråkig dag på alla sätt och vis! Först på morgon passet; jag, Mattias och Joel sparrades, det gick riktig bra, tills sista ronden vi skulle köra, Mattias drar en spark och träffar med sin fot rätt in i mitt skenben, fotens size var obeskrivlig, upp till rötgen och träffa ortoped. RESULTAT: 1 månad i gips och på kryckor, två brutna ben i foten, tråkigt som fan!!

Kvällspasset gick åt skogen, inga kommentarer på det!

Idag ringde väckar klockan vid 09 00, tog mig en smoothie av bär och banan,sen iväg hämta Joel vår första destination Himlabacken, gick riktigt bra och som jag sagt tidigare konditionen är grym ! efter löppasset drog vi till klubben för lite säck, gick också jäkligt bra! Mattias och André kom förbi och vi tog oss till Kajens schysst sallad till lunch!

Tack för träningen idag Joel :)

ikväll blir det en promenad till Klinta IP för att kolla div. 4 fotboll efter det så nalkas det El Classico på tv! blir tidigt i säng träning imorgonbitti! The Zone Närmar sig! kommer bli grymt =)

FIGHTING BY OMPU



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0