Ny vecka nya möjligheter!

Jag har nu vart vaken i 10h för kl 04 45 imorse ringde klockan och det var dags att kliva upp, lagom sliten efter att jobbat kväll igår och kommit hem vid 23 ungefär, Jonas skulle komm och hämta mig för Mits träning. Slängde i mig en kopp java och 1 koffein tablett för att komm igång.  Vi körde 1 timme mits med fokus på att slå medans man rör sig framåt. Vill få in mer explosiva kombinationer medans jag tvingar bak min motståndare. Sett över det hela är jag nöjd med dagens mitspass, men det behövs förbättringar annars skulle man ju inte behöva träna eller hur!

Efter träningen kom jag hem och käkade frukost det blev :

- två hårkokta ägg
- Gröt med lite blåbär och hallon i
- Ett glas jucie

GLÄDJANDE BESKED!!!!
tyvär måste jag hålla någon/några dagar till på det men det kommer snart!

Pratade med Magnus från OMPU idag också, dem ska skicka lite prylar och kläder som jag kan träna i.
Kolla in deras produkter på www.ompu.com Riktigt grymma saker i hög kvalitet! Rekomenderas!

Lunch
- Kycklingsallad med fullkorns bulgur

Kvällsträning ala Anders Thelin
Började passet med Uppvärning som var riktigt schysst, sedan var det fys & nedtagningar/svep på löpande band. riktigt kanon pass. Hade även ett riktigt bra samtal med anders innan träningen om just min träning och hur vi ska kunna lägga upp den :) 
Måste verkligen tacka mitt team för all uppbackning som jag får, ger en alla möjligheter att nå hur långt som helst




Kvällsmål
- Kyckling och ris


Idag hann jag också med en sväng på stan med Marcus han skulle fixa lite saker och jag slog följe, passade på att kika in hos telenor och se om min Iphone kommit tillbaka, haha helt sjukt vad man kan sakna en mobil! har ju haft hem gammal Sony ericsson i två veckors tid nu. Men jag har inte lite tillräckligt mycket tydligen, självrisk 600 spänn! jaha, tack så mycket. Men men nu kan man träna med spootify igen! saknat det på gymmet.

fick ett grymt telefonsamtal nu på kvällen men det håller jag för mig själv!

Tack för mig! peace




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0