mycket träning och mycket jobb

det är ungefär vad jag sysslat med dem här dagarna, det är fullt ös med träning in för matchen och förberedleserna går riktigt bra =)

Innan påsk fick jag hem lite saker i från Ompu, sakerna är väldigt användbara för min träning, gå in och kika på deras saker! www.ompufightline.com
under påsk helgen var jag upp i dalarna på sollerön hos min kusiner det har varit underbart skönt, ska åka dit efter matchen har jag tänkt mig!

Om ni vill läsa lite mer om min match kika in http://mmanytt.se/the-zone/the-zone-fc-inferno-marcus-carnefjord-vs-max-hederstrom/#more-38235


Nu är det träning sen vidare till jobbet =) take care allehopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0