my new best friend

Min bästa vän heter Himla backen! Min dag startade med lite uppfriskande backträning med Mattias och hans hundar, det gick riktigt bra och min kondition är i topp! Belöningen efter att man sprungit upp och ner ex antal gånger är utsikten över mälaren.
himlabacken vy





 efter träningen tog jag mig hem och käkade lite frukost! och lagade matlådan inför kvällen, det naklas 8 timmar i ICA lagrets frys!!

Innan jobbet åkte jag förbi Kroppsvärksta'n för 60 minuters massage det var riktigt skönt idag också, musklerna återhämtar sig på ett helt annat sätt!
efter massagen var det bara att röra sig mot ica!
Såhär ser frys munderingen ut:


Thats how we roll!

Efter jobbet tog jag en sväng förbi Ninos som kommit hem till Sverige igen efter 3 veckor i Staterna. Jag, Ninos och Evy kikade på min Match från VFC 2, kan ju säga att det pirrar skönt i kroppen när man ser matchen :)
Fick även en present av Ninos& George ett par as feta shorts uppskattas till tusen!

Slutligen läste precis att det inte blir någon match för jycken i Superior 30 april, beklagar verkligen och hoppas du kryar på dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0