Lill Lördag!

Först en liten kortfatting av gårdagen, började dagen med intevaller i himlabacken gick riktig bra, tills efter sista rundan då jag stuka till foten på vägen ner, men det var inte så illa som jag först trodde, träffade sedan upp Anders utan för kroppsvärksta'n för 60 minuters massage! Kan verkligen rekomendera Helene, det var riktigt skönt och hon tryckte verkligen ut musklerna på rätt sätt och hittat späningarna! så tveka inte, unna er en massage




 massage

ONSDAG

började dagen med en schysst frukost
- osötad müsli med hallon och blåbär.

Mötte sedan upp Mattias på klubben och körde skuggboxning, säck och rörelse träning, var riktigt skönt pass!
kom hem tog en dusch sen blev det ett litet snack med Magnus från Ompu ( www.ompu.com ) om lite prylar inför min kommande match!

Lunchen idag bestod av
-custom made chilicon carne med fullkornsris

Var sedan och hämta bilen hos farsan som varit grym att byta till sommardäck, han är grym!

På eftermiddagen blev det löpning och fys på björnön med min kusin, det var kul att träffa honom, ska försöka ses i helgen igen. efter det drog jag till klubben och körde lite mer fys sedan lite plattor, höll sedan i thaiboxningspasset,

var en trött kille som kom hem ikväll och tryckte i sig rester ifrån lunchen!

Snart match längtar så sjukt mycket :) prata med george nyss också han och ninos är hemma från sin resa, blir att ses så snart som möjligt, godnatt folket!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0