Intervall!

Goddagens, idag vaknade jag ändå hyffsat tidigt, tog den obligatoriska kaffe+ snus på morgonen. sen drog jag iväg och fixade lite ärenden.

dagens träning bestod av 40 min intervalllöpning! kommer bli mycket löpning den här veckan jobbar väldigt mycket kväll!

Frukost
-osötat müsli med fil
-2 ägg

snart är det off to work, hoppas att dem släpper hem oss lite tidigare idag så man kanske kan hinna träna ett pass nr 2.

Uppladdningen för The Zone är i full gång, vikten är där den ska och är mer motiverad än någonsin för att träna!

Lunch & Kvällsmat
- kyckling & fullkorns ris med spenat

Ta det lugnt

Kommentarer
Postat av: Theres G

Roligt att kunna följa dig här dock tråkigt att jag inte kan komma att se dig live i Göteborg, hoppas verkligen det kommer fler chanser. Kram på dig

2011-04-11 @ 13:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0