Helgen

Fredag- tog sovmorgon var sjukt trött efter att ha jobbat till 2250 kvällen innan! Jobbade ett 3 h pass på ICAA dem behövde lite hjälp! åkte sedan och tränade lite lätt på säck och efter det sprang jag. På eftermiddagen tog jag mig hem till Mattias och blev bjuden på käk. Jobbade sedan från 21 00 till 03 00 på BMB, var lugnt ibörjan av kvällen men sedan vart det ändå lite tryck!

Lördag- klockan ringde kl 10 00 var bra mör efter nattensjobbpass. Hämtade upp Mattias och tog oss till klubben för BJJ träning, det var riktig skön träning med fokus på nedtagningar och en heldel sparring!
Efter passet tog vi oss till Himlabacken för löpning, det gick riktigt bra och känns att man är i bra form!
efter träning drog jag, Mattias, hans barn och en polare ner på stan för en fika och lite annat! kvällen spenderades som entrévärd på brukshotellet i Halstahammar. Var en riktigt lugn kväll och inte alls stökigt!

Söndag- Idag blir det vilodag ifrån träningen jobbat så pass mycket i helgen och sen ska jag jobba kväll på ICA ikväll också! ska bara fixa lite hemma sen blir det att ta sig till jobbet!

Hoppas alla haft en bra helg! Ladda inför nästa vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0