Hård torsdag

Frukost: Lätt kesella smoothie ( mixade ner Hallon, blåbär och mango)

Efter det åkte jag och plockade upp joel för förmiddagspasset! Vi började med att riva av 5km på björnön, det är nog sveriges hårdaste slinga på 5 km den är sjuk! men vi gjorde den riktigt fort faktiskt, nästa gång blir det att ta tid =). Sentog vi oss vidare till klubben och körde ett par ronder plattor, fick faktiskt in ett bra flyt i boxningen. Vart en extra lång stretch efter plattorna också. Joel kommer ersätta Mattias när vi åker till Göteborg och The Zone nästa helg! Tråkigt med Mattias fot, lider med honom.
Tack för grym träning Joel!

Efter träningen åkte jag till Sign delight och pratade med Hélene. Det är dem som kommer trycka våra Walk in T-shirts. Tack för hjälpen!




efter det vart det raka spåret ´hem och Lunch: Kycklingfile med ångkokta grönsaker och till det lite salsa blandat med kesella.

Sedan var det dags för ett till möte denna gången med peter på Sportköket, mötet gick väldigt bra och det verkar som vi kommer kunna ha lite utbyte av varandra så från och med 9/5 kommer dem att vara en av mina sponsorer.




Sedan var det dags för dagens siskta träningspass! vart en rejäl uppvärmning och sedan 1h BJJ sparring. kändes riktigt bra och körde mycket med Anders idag, han är så in i h*****e dutigt så det finns inte. Man får ge allt men ändå har han ess i rockärmen.


Tack för idag alla! det var en dag med fullt ös!

vart även glatt överraskad av en sak idag men det är min hemlighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0