Halvtid i veckan!

Dagen började med att kl ringde 0430! dags för morgon träning med Jonas, idag var det otroligt svårt att ta sig upp. Kan bero på att dem skickade hem oss tidigare från jobbet så jag hann med att träna ytterligare ett pass igår kväll! Fys och stående brottning singerat Dean Moore från våran samarbetsklubb i Eskilstuna, det var tufft men min kondition och styrka är riktigt bra men ska utveckla den!. Till morgon träningen då, idag körde vi mycket fokus på boxningen och att slå snabbt och explosivt, vi nötte även på detaljerna i hur man rör sig vid ett visst slag! Tack Jonas för en grym AHAAA!!! upplevelse idag ;) körde även igenom ryggen idag på gymmet direkt efter träningen.

Frukost:
-
Gröt med blåbär och mango!  man måste ju mixa till det ibland

På förmiddagen mejlade jag med en organisation som ordnar med Idrottsstipendier kombinerat med studier i USA, skulle vart häftigt att gå på college och brottas men eftersom jag är proffs så säger regelverket i USA ifrån så det var ju synd.

Lunch:
-Kyckling filé till det en grönsallad med bönor,champinjoner, rivna morätter!

Lunchträning idag vart det också, med Mattias och Joel. 20 min ordentlig uppvärmining sedan 40 min riktigt hård och bra sparring. Älskar sparring! det är det ultimata, som när man var liten och spelade fotboll och körde två mål på träningarna, haha.

Efter träningen vart det hem för projekt STORstädning, behövdes verkligen och nu är det denzelitet i lyan!

Tog sedan en promenad till klubben var där 45 min innan jag skulle hålla fysträning för Thaiboxningsgruppen, körde en lång stretching och bara tog det lugnt var riktigt skönt faktsikt och välbehövligt.
Thaigruppens pass bestod av en grundlig uppvärmning 20-25 min efter det stationsfys
för hela slanten, det som är bra med den här formen är att man hela tiden byter övning och jobbar i grupp, tycker att man får ut det där lilla extra + att man får ett högt tempo!

Tack för idag! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0